Kargo & Teslimat Hakkında Sıkça Sorulan Sorular


Hangi kargo firmasıyla çalışıyorsunuz?

MNG kargo ile anlaşmamış mevcuttur. Dilerseniz istediğiniz kargo firması ile gönderim yapabiliriz. Sadece yapmanız gereken siparişi verdikten sonra whatsapp sipariş hattından bizlere hangi kargo firması ile gönderim istediğinizi söylemeniz yeterli olacaktır.

 

Kargom ne zaman kargoya verilir?

Hafta içi 17.00’dan önce verilen siparişler gün içerisinde kargoya teslim edilmektedir. Hafta içi saat 17.00’dan sonra verilen kargolar saat 12.00 a kadar kargoya teslim edilmektedir.

 

Kapıda ödeme seçeneği var mı? Ödeme Seçenekleriniz Nelerdir?

Kapıda ödeme seçeneği mevcut değildir. Sitemiz üzerinden kredi kartınızla veya havale seçeneğimiz ( %3 iskonto uygulanır.) ile ödeme yapabilirsiniz.

 

Hasarlı sipariş teslimatlarında ne yapmalıyım? 

Kargo şirketi tarafından teslim edilmek istenen paket/koli; yırtık, ezilmiş, açılmış veya ıslak ise teslim almayınız. Kargo formunu imzalamadan, kargo görevlisinden “kargo hasar tutanağı” talep ediniz. Müşteri hizmetlerini arayarak (0 850 216 18 20) ya da [email protected] adresine yazılı bildirerek durumdan haberdar ediniz.

 

Ürünümü nasıl değiştirebilirim?

Ürün değişimi, hasarlı olması durumunda (kargo tarafından verilen tutanak formu istenecektir) ve kusurlu olması durumunda birebir aynı ürünle yapılabilmektedir. Sipariş edilen ürünün aynı fiyat ve farklı kategoride olan başka bir ürünle değişimi kabul edilmektedir. Müşteri tarafından birebir ürün değişimi kabul edilmediği durumlarda, iade işlemi gerçekleştirilir. Ürün değişim işlemi ürün,  tarafından teslim alındıktan ve gerekli değerlendirmeler yapıldıktan sonra 7 iş günü içerisinde tamamlanmaktadır. Değişim gönderileriniz firmamızın anlaşmalı olduğu MNG Kargo ile müşteri tarafından ödemeli olarak yapılacaktır.

 

İademi nasıl yapacağım?

Ürünlerinizin paketi açılmamış olması koşuluyla, teslim tarihinden itibaren 14 gün içinde imzalı faturası ile birlikte iade edebilirsiniz. Siparişinizde hasar ya da kusur tespit ettiğinizde iade & değişim talebinde bulunabilirsiniz. Ürünlerinin ambalajının açılmamış, herhangi bir bozulma, kırılma, tahribat olmamış ve kullanılmamış olması iadenizin kabulü için şarttır. Aksi halde ürün iadesi alınamaz ve değişim yapılamaz.

 

İade süreci nasıl işliyor?

İade etmek istediğiniz ürünü lütfen ilk olarak bizi arayarak (Müşteri Hizmetleri – 0850 216 18 20 & WhatsApp Sipariş hattı 0542 445 80 85) bilgi veriniz. Ürünün hasarlı (kargo tarafından verilen tutanak formu istenecektir) ve kusurlu olması durumunda İade etmek istediğiniz ürünü imzalı faturası ile birlikte, fatura üzerinde nedenini belirterek Bülent Ecevit Blv. No: 104 Menemen – İZMİR adresine göndermeniz halinde işleme alınacaktır. Ürün faturasının üzerine iade nedeninizi belirtmeli ve fatura iade etmek istediğiniz ürün ile birlikte göndereceğiniz paketin içine konulmalıdır.

Ürününüzü iade etmeden önce, [email protected] adresine ürün fatura numarası ve sipariş numaranızı içeren bir e-posta atmanız gerekmektedir. Almış olduğunuz ürünleri, anlaşmalı olduğumuz kargo firması MNG Kargo  ile gönderebilirsiniz. Gönderilen iadelerin kargo ücreti müşterimize aittir. İadeniz tarafımıza ulaşıp incelendikten sonra aşağıda belirtilen şartlara uygun olup olmadığı belirlenecektir. İade prosedürüne uygun olan ürünlerin iadesi onaylanır ve ürün ücreti 3 iş günü içerisinde hesabınıza yatırılır. Bu 3 iş günü süre iade ettiğiniz ürünü teslim alması ile başlayacaktır. Ürün faturası kurumsal firma adına düzenlenmiş ise iade işlemi için kurumun düzenlemiş olduğu, ürün birim fiyatı + KDV şeklinde kesilmiş “iade faturası” ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir. İade faturası gönderilmediği takdirde iade işlemi tamamlanamayacaktır.

 

İade hangi durumlarda kabul edilemez?

  • Teslim tarihinden itibaren 14 gün geçmişse,
  • Ürün hediyesinin ürünle birlikte iade edilmemesi (hediye ürün promosyonları),
  • Herhangi bir nedenle ambalajı açılmış ve kullanılmış ürün gönderimi