Memnuniyetinizi Önemsiyoruz

Her ne kadar siparişlerinizi özenle paketlesek de nadiren, hava şartları ve kargo kaynaklı problem yaşanabiliyor. Sebebi ne olursa olsun sofranıza sorunlu ulaşan her ürünün sorumluluğunu üstlenmeye hazırız. Memnuniyetinizi sağlamak adına elimizden gelenin en iyisini yapmak istiyoruz. Zamanında müdahele edebilmek ve süreçlerimizi iyileştirerek size daha iyi hizmet verebilmemiz için lütfen bizleri bilgilendirmeye çekinmeyin.

 

İade Şartları ve İade Süreci 

Olası bir sorunu çözmekte bize yardımcı olabilmek adına, özellikle paketinizi teslim alırken kontrol etmenizi önemsiyoruz. Teslim alırken paketinizde bir sorun fark ederseniz;

Kargo yetkilisinin şahitliğinde paketinizi açın,

Zarar gören ürünü/ürünleri boş bir kağıda yazıp hasar durumunu özetleyin,

Kargo yetkilisi ile karşılıklı imzalayın,

Daha sonra paketinizi teslim alıp sağlam ürünleri tüketebilirsiniz.

 

Karşılıklı imzaladığınız tutanağı ve mümkünse hasarlı ürünlerin fotoğrafını, zararınızı en kısa sürede giderebilmemiz için, bizlere iletin.

%100 müşteri memnuniyeti hedefimizden ötürü sizlere iyi bir deneyim yaşatmak için elimizden geleni yapacağız.

 

İade Adresimiz:   Mermerli, Bülent Ecevit Blv. No: 104, 35660 Menemen/İzmir

Destek için [email protected] mail adresimize mail atarak veya (0232) 832 87 22 yada 0 542 445 34 85 numaralı telefonlarımızdan arayarak bize ulaşabilirsiniz.